AdaKuTanya

Its Time To Think Differently ...

Daisypath Anniversary tickers

00.30 p.m ~ 4.30 a.m

Published by Kimaizura under on 4:37 PM
Salam...

Post kali ni berkenaan dengan second projek aku.. memerlukan skills untuk lukis Admin Building UNITEN...dan aku xnak membuang masa aku & korang.. tengok la hasilnya selepas beberapa jam xtido untuk siapkan lukisan ni.. HAHAHA!!!(tangisan dalam ketawa)


aku punya (dah siap touch up)

Acap punya (memang real)

Aku tahu korang mesti akan tertanya-tanya pasal lukisan Helmi kan?... aku bukannya xnak upload lukisan dia.. di sebabkan masalah tertentu. aku xdapat nak buat apa2 pun ke atas lukisan dia... just lukisan aku & Acap je.. apa, nak tahu jugak kenapa lukisan Helmi xdi uploadkan??
Yela2, sebenarnya.. aku xberkesempatan nak ambil lukisan dia sebab dia keluar sahur bersama Acap dan Aris.. Dia kunci bilik, so aku xdapat la nak ambilnya.. aku toleh kanan kiri and then, aku nampak lukisan Acap.
Then, aku ambil dan terus bergegas ke Ilmu... HEHEHE!!!
Dengan semangat yang tinggi, aku berlari berkejaran dengan waktu (aku xsahur lagi)... Sesampai je kat Ilmu, terus call awek aku yang ku sangat sayang... HAHAHA!!!.. bagi kat dia suruh tikah scan...
Fuuuuhhh!!!!, penat la brader... lari dari Cendi ke Ilmu, xpenah aku jogging bertemankan anjing2 yang ada berhampiran dengan padang hoki belakang Ilmu... lepak dengan awek aku kejap sampai subuh.. lepas tu, balik rumah untuk study subjek CGMB sebab ada Mid-Term... "Xmasuk pape pun dalam kepala hotak aku ni"... Sob3 :-(

p/s : Helmi, next time kalau lepas lukis projek tu letak kat atas meja sekali dengan Acap ok..."

UNITEN GENERATE PROFESSIONAL

That all... Adious!!!~

0 comments:

Post a Comment