AdaKuTanya

Its Time To Think Differently ...

Daisypath Anniversary tickers

First sahur K.A.M.I ...

Published by Kimaizura under on 10:08 PM
Salam...

Post kali ni aku nak share sikit jep dengan korang semua..

PLAN 11.08.2010 :-

1) xnak tido sampai sahur...
2) Nak masak nasi goreng untuk sahur...
3) Nak on9 sampai sahur...
4) Nak kejutkan housemate untuk sahur...
5) Makan beramai2 time sahur...

p/s : sekadar gambar hiasan jep...

Sebelum sahur :-

1) Bagitau kat housemate aku xnak tido dan aku jadi chef...
2) Time "gayut" or on phone cakap kat awek aku xnak tido sampai sahur...
3) Dah siap gayut, tiba2 tertido la plak... HAHAHA!!!
4) Terkejut ingatkan dah masuk waktu imsyak...
5) Terus keluar bilik dan terus masak (tengah kemamai), "Daus yang goreng"..
6) Lepas masak, terus lepak atas kerusi...
7) Xkejut pon housemate sebab semua semangat nak sahur...

Tengah sahur :-

1) Ambil nasi dan lauk (nasi goreng dan sosej)
2) Sambil makan, sambil lepak...
3) Siap tambah 3 pinggan lagi... (wow!! kuatnya aku melantak)
4) Basuh pinggan (letak je dalam singki).. HAHAHA!!!

Selepas sahur :-

1) Ambil laptop dan terus on9..
2) On9 sampai tahap keboringan yang terlampau...
3) Ambil keputusan untuk sambung tido... HAHAHA!!!
4) Bangun tengok2 dah pukul 12... (lama giler aku tido)
5) Terus mandi dan pergi kelas... XD


Pengajaran :
"Selepas sahur, jangan tido... nanti bangun lambat !!"

Tips :
"Kalau nak stay sampai sahur, On9 la.. apa lagi kn?? or tengok movie yang korang ada"

Sampai di sini saja Ok..
Bertemu Kembali dalam rancangan...
"Sahur oooiii sahur !!" (macam show sendiri plak)

Adious!! Adious!! Adious!!

0 comments:

Post a Comment