AdaKuTanya

Its Time To Think Differently ...

Daisypath Anniversary tickers

Lukisan itu seni..

Published by Kimaizura under on 9:03 PM
HELLO!!

Posting kali ni bermenukan gambar yang telah di buat khusus untuk tontonan anda semua "U"..

Library

College Of Information Technology

Admin Building

Residen Hotel

College Of Engineering


Ok, aku kena start lukis semua pictures ni and then jadikan dalam bentuk lukisan.. amacam, mencabar x tugas yang budak GM pikul?? ada berani sahut cabaran?? HAHAHA!!!.. aku xder la pandai sangat nak lukis semua ni.. kalau setakat kotak bodoh jep boleh la.. aku bakat pun xda.. haizz!!
Korang pasti ke aku dapat lukis semua gambar ni?? thanks.. sayang korang!!
aku akan try my best bak kata omputeh... dalam subjek CGMB 114 yang aku ambik ni lain sikit sebab xda FINAL EXAM!!
Final bagi kitorang dengan membuat projek yang sama macam ni.. best kan?? haaa... dengar macam simple dan boleh handle kan subjek ni?? jangan pandang remeh tau.. belum cuba belum tahu..

ATTENTION :
Kepada semua budak2 GM yang termasuk members aku.. korang tunjuk la esok yep hasil yang korang dapat.. anyway, GOOD LUCK semasa melukis...

p/s: esok dah kena hantar.. so, jangan postpone plak projek korang nanti xda markah.. :)

END........................

0 comments:

Post a Comment