AdaKuTanya

Its Time To Think Differently ...

Daisypath Anniversary tickers

1 April 2011 (Jumaat)

Published by Kimaizura under on 12:21 AM

ELLOW...!!
korang tau x hari ni brape haribulan?? haaaa..!! tau kan? tau kan?
dpt ganjaran pape x?? HAHAHA!!!
sedar xsedar rupa2nya APRIL FOOL kali ni jatuh pada hari Jumaat.. HAHAHA!!!
bkn pe, yela bg aku bagus gak coz xde sesape nk prank aku.. HAHAHA!!!
ape kata korang g prank member2 korang yg lain.. mesty syok abiz la.. HAHAHA!!!

p/s : rembat kt internet
Orait2, sblum korang kenakan member2 korang.. aku rasa better kasi plan la dulu.. baru gempak beb.. HAHAHA!!!
aku pn ada niat nk prank member2 aku gak.. tp semua da balik.. haizzz T__T
Ok2, have a nice day yep!!

BYE!! BYE!!

2 comments:

Syuk Ry said... @ April 1, 2011 at 3:20 AM

LOL.. ko merepak aper ni..

Kimaizura said... @ April 1, 2011 at 5:58 AM

ntah..aku bosan.. hahahaha =))

Post a Comment