AdaKuTanya

Its Time To Think Differently ...

Daisypath Anniversary tickers

Kelantan VS Harimau Muda

Published by Kimaizura under on 8:51 AM

SALAM & HELLO...!!
Entry kali ni pasal bola skit.. HEHEHE!!!, bkn pe la kan, aku pn peminat bola sepak MALAYSIA gak mcm korang.. HAHAHA!!!
Td aku ngn member aku gerak g mkn kt LOT10 (blakang amanah je). So, ingtkn nk lepak2 mkn saje.. tup tup ada match la di antara team KELANTAN vs HARIMAU MUDA.. memang aku xlepaskn la peluang yg ada ni.. (coz team kelantan) HAHAHA!!!
Tp, kitorang smpai sana lewat & game dah nk start separuh masa ke-2... sangat la rugi coz xdpt dtg awal.. pada separuh masa pertama, kelantan mendahului harimau muda ngn 2-1, so, lepas mkn, perut aku plak wat hal dan kitorang terpaksa balik.. sedih tol la!
Aku just tahu keputusan game dari Facebook.. trimas facebook coz menghubung aku ngn dunia luar.. HAHAHA!!!
ni la result game yg aku dpt :


                                          2                       VS                         1

Bereh2, apo2 hal pn aku nk ucapkan tahniah kepada team Kelantan coz dpt kalahkan team Harimau Muda.. HAHAHA!!!
biasa la adat permainan. ada menang & kalah, so, jgn la berputus asa.. next time cuba lg yep..

"MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA"

Aku rasa tu je la kot.. HAHAHA!!!
jumpa kalian dlm entry yang akan datang...

Bye!! BYE!! bYe!!

1 comments:

RNIS RZIZ said... @ April 6, 2011 at 6:47 PM

im fanatik red warrior too... fucking damn with it..

Post a Comment