AdaKuTanya

Its Time To Think Differently ...

Daisypath Anniversary tickers

Semua dah balik !

Published by Kimaizura under on 8:51 AM

WAASSSUUPPP!!!
tetiba je aku rasa cam semua member2 aku hilang dari pandangan mata ( ayat skema ke jiwang?? ) .. HAHAHA!!!
lantak pi la pe yg korang nk cakap... coz aku sedang merindui member2 aku & housmates aku.. SOBs!!!
yela sape xsedih.. berpisah selama sebulan cuma SMS or call je menjadi alat perhubungan.. HAHAHA!!!
(sudah2 la qayum oii!! ko ni lebih2 plak)
Entry kali ni aku khas kan untuk housemates aku yg skarang or yg akn dtg.. HEMOH!!

p/s : bersama kita teguh berpisah cari housmate baru..
HAHAHA!!! lucu plak aku tgk pic atas ni.. okok!!

ATTENTION : entry kali ni xde kena mengena ngn yg still hidup, nyawa2 ikan, nazak, or yg telah pergi @ meninggal dunia.. sekadar hiasan dan hiburan semata2.. tiada yg terpesong dari segi agama & syarak..!
HAHAHA!!! (tgh hyper.. sorry)

That all peeps..
BYe!!

0 comments:

Post a Comment