AdaKuTanya

Its Time To Think Differently ...

Daisypath Anniversary tickers

Tiket sudah beli.. Yeay!!

Published by Kimaizura under on 9:30 AM

HURREY..........................................!!! (stop sampai sini je coz xnk panjang sangat) HAHAHA!!!
first and foremost, aku nk ucapkan bebanyak terima kasih, trimas & thank you kepada member aku yg bernama Firdaus sebab sanggup redah JEM (Jalanraya Empunya Maut).. HAHAHA!!! dia la yg bwk aku g beli tiket bas kt Hentian Kajang ... nasib baik sempat sampai kt sana coz tiket bas Shamisha Holiday tu ada 1 je tuk 2/4/2011.
terasa sangat HAPPY giler coz dpt gak tiket tu.. HAHAHA!!!
meh sini aku preview skit bas yg akn aku naik.. HEHEHE!!!

p/s : aku rembat kt blog ni..sorry
HAHAHA!!! boleh la aku balik ke kampung halaman setelah 1 sem aku xbalik kecuali cuti2 yg penting or cuti panjang.. HAHAHA!!!
xsabar rasanya nk balik kampung.. rindu semua (termasuk kucing aku kt umah) 

"I'M COMING HOME...!! HELLO KELANTAN!!"

Ok2.. asyik aku je yg bgtau.. bila plak kamu mau balik?? HAHAHA!!!
aku harap kepada member2 aku yg duk jauh tu.. HAVE A NICE HOLIDAY!!!
ketemu kita sem depan yep...

That all from me with my heart (ntah pape yg aku bebel dari atas smpai bawah)
jgn ambik hati yep.. HEHEHE!!!

Bye!! Bye!! Bye!!

0 comments:

Post a Comment