AdaKuTanya

Its Time To Think Differently ...

Daisypath Anniversary tickers

Tatoos art

Published by Kimaizura under on 3:54 PM

SALAM....
Entry kali ni.. aku nk kongsi pasal T.A.T.O.O , haaa.. aku bukan nk ajak korang wat tatoo ke ape.. tp klau yg bkn beragama ISLAM tu, korang maybe boleh wat & enjoy your tatoo.. HAHAHA!!!
kepada yg beragama islam tu, kamu jangan la nk wat plak.. coz 1 kali tatoo melekat 1 badan, komfem merana smpai lubang kubur!!! bkn pe, SUSAH kot nk buang tatoo ni kt badan.. silap2 kena tampal ngn kulit lain plak.. HAHAHA!!!

Aku sbenarnya suka bab2 tatoo ni.. (aku suka saje la bkn nk wat pn..ngerti??!!), bkn pe la kn.. aku tgk pelukis yg lukis tatoo kt badan tu, sangat berseni.. boleh di katakan stiap kali diorang conteng kt badan someone or customers, mesty lawa2, gempak2 & lain-lain.. HEHEHE!!!
So, stiap hari aku mesty tgk channel travelling (klau kt hometown) kol 000pm coz ada rancangan pasal buat tatoo.. sanggup beb tunggu & tgk smpai habis.. HAHAHA!!!

Bnyk sangat masterpiece artis tatoo kt bdn orang.. meh aku tunjuk skit hasil karya agung diorang.. layaanzzzz~ (sorry klau 18sx skit)

p/s : dalam x dia cucuk jarum tuk wat tatoo??
p/s : ambik ko.. kat c2 pn boley!!..
p/s : style kn?? hahaha
p/s : real giler... fuuhh
p/s : body da lawa & mengiurkn..tp.. 
p/s : keta VW la kt tuuttt.. 
dah2.. aku malas nk tunjuk lebih2 pasal pictures ni.. coz ada yg melampaui batas.. kang ada gak yg basah time baca blog aku.. HAHAHA!!!
camne?? boleh tahan kn masterpiece diorang?? nk wat ke?? HAHAHA!!!
please pk sejenak.. coz tatoo akn melekat kt badan smpai mati (klau xbuang), nk wat senang je.. pi kedai ckp nk corak ni..nk kt ne.. pastu siap.. HEHEHE!!!

Maybe time ni korang akn ckp "cool la", "style", "sexy" & lain2.. korang tgk 10 tahun ke depan.. rasa2 xbosan ke tgk benda yg sama kt badan?? HEHEHE!!!
okok.. aku da rasa cukup la stakat ni..
Huarghhh!!! (menguap) = ngantok!

sblum aku blah, sori if ada terkasar bahasa ke.. pape yg menyinggung perasaan ke.. coz aku tulis entry ni just for fun jep.. =)

thanks coz sudi & luangkan masa anda yep.. HAHAHA!!!
Bye!! Bye!! Bye!!

0 comments:

Post a Comment